Edzeaydgn canım bende 6+2 de kanamam oldu kan uyuşmazlığımızda vardı doktorum hemen kan uyuşmazlığı iğnesi ve düşük iğnesi yaptı daha sonra progestan verdi 12. Haftama kadar kullandım yaklaşık 2 hafta kahverengi bazende kırmızı kanamam oldu ve ben her gittiğimde kese çevresinde kanama vardı. Bolca dinlen ilişkiye girme dedi bide sürekli dua et canı verende alanda allah çok şükür rabbime biz 16 haftalık olduk nasibi varsa rabbim sana bağışlar onu annesi 👼🏻❤️