Zelaldilan Merhaba. 9 Mart’ta tüp bebek yaptırdım. 29’da keseyi gördük. Bugün kalp atışı için gittik gebeliğim 7+4 ama kesede yolk sac olusmuş ama bebeği göremedi doktor. Ve kese geriden geliyor 6+2 şuan.Haftaya perşembe günü tekrar bakılacak eğer bebek yoksa büyük ihtimalle kürtaj yapılacak. Benim bu durumuma benzer yaşadıklarınız varmı acaba?
Emi Benim son adet tarihim 7 şubat kese göründe 5 haftada bebek var ama gelmişmiyor kalp atişida yok bir kaç hafta daha bekledik ve en son dün kürtaj oldum çok zor bi durum yaşayan bilir allah yardımcın olsun inşallah böyle birşey yaşamazsin rabbim hayırlısını versin
Zelaldilan Emi benim bu ikincisi ilkinde de kalp atışı duyulmamıştı ve bende kürtaj olmuştum. O yüzden çok üzgünüm.😞