Belinya Kızlar 29 haftalığım ve bebeğin 1457 gr, azmi sizce, bazıları 2 kiloyu zor tamamlar diyorlar sinirim bozuldu..
GozdeCemre Belinya saçmalama canom ya doktor normal demedi mi bende dün gittim kontrole 1340 gr dedi 3 4 gün de önde dedi 29 haftalığım bu arada
Kbranur41 Belinya 30 haftalık hamileyim bende 1550gram kilosu doktorum haftasına göre kilosu iyi dedi ama benimde suyum fazlayms 😕
kartanesi_63 Belinya yoo gayet normal sakın takılma başkalarına. Bi sorun olsa doktorun sana söylerdi. Kimsenin lafına bakma
Belinya GozdeCemre ne bilim yaa sinirim bozuldu 2 kiloyu bulsa iyidir diyorlar zaten bu aydan sonra kilo alicak dimii
Ulvish Benim 30 haftada 1520 falandi 37 haftada 2800 suan bilmiyorum doktor gayet normal 3000-3500 arasi dogum yaparsin dedi bakalim... korkma sen suan 39+3
Kbranur41 Ulvish su fazlalıgı oldu mu sizde hiç 30 haftalıgım bana suyun fazla dedi çikolata tatlı yeme dedi
GozdeCemre Belinya tabi canım çocuk zaten şimdiden sonra hızlı kilo alıyor millet çok biliyor zaten herkes 4 4500 doğurmanı mı bekliyor anlamadım sağlıklı olsun da 3 kilo gayet ideal yanı
Ulvish Belinya bence evet cunku kendim yemekle aram pek yok gunde bi parca ekmek yesem doyuylrum ama bebegim icin her sabah onlari yedim ve gayet iyi dedi doktor !!! Bide peynir cok yedim ne yalan soylim tumum peyniri
Giizem55 Kbranur41 şeker yüklemesi yapmış mıydınız su fazlalığı şekerden kaynaklanıyor diye duymuştum emin değilim ama şekeri falan onun için de kısıtlamış olabilir
Bilgemustafa16 Benimde bu gün kontrolüm vardı kızlar 27 haftam bitti 1kilo 150 gram dedi normalmi acba şükürler olsun ama biraz fazla gibi degilmi