Esenn1 Sengulkrgz yok zaten emzirmeyi düşünüyorum ne olursa olsun ama işte ne bileyim belki lazım olur bi yere gitmem gerekir falan o açıdan düşündüm ben
Sengulkrgz Esenn1 lazim olursa dogumdan sonra duruma gore bakarsin canim...Biberonlar cok pahali kaliteli bir sey alacagim dersen...Ihtiyaca gore karar verirsin ama son karar tabi yine senin.😁
GuelGltkn Esenn1 bence manuel el pompadi alabilirsin bazen gögüsler birden sütle doluyo sonra onun agrisi cok kötü oluyor bazi bebekler tamamen emiyo sütü sonra o gögüste iltihaplanma olur. bende alcam ama biberonla vermicem sütü sagdim sütü dondurucuda saklicam 6 aya kadar bisey olmuyomus
doganursezmag Minnakfasulyem hangi serisi bilmiyorum arkadaş tan aldım tek göğüs için sarı renkte elektrikli ve acıtmıyor kademesi var
Zeynep7492 SedaErylmz35 kompact teklı ıle normal teklı arasında fiyat farkı var acaba farkı ne bende almayı dusunuyrö kararsız kaldım
SedaErylmz35 Zeynep7492 Satış görevlisi bana bunu önerdi çalıştığım için, hem fiyat olarak daha uygun hem de daha ergonomik
2cocuk2kopek Sedasss Canim E bebekten Baby Plus tekli elektrikli alsim 169 tl ye . Bende dun aldim. Tabiki emzirmek istiyorum ama erken dogum riski var kuvozde kalma ihtimali var o yuzden alip koydum kenara🤷♀️
Piqment Modies manueller kolu çok yoruyormuş zor oluyor dediler bence sorun olmaz bir priz olması yeterli daha cabuk sağılır bence
Gulcan123 Bence çok yanlış düşünüyorsunuz bunun çalışıp çalışmamakla ilgisi yok. Ablam bir hafta önce doğum yaptı ve bebeğimiz prematüre olarak doğdu. Ne zaman ne olacağı belli olmuyor. Bazen çalışmayan annelerinde ihtiyacı oluyor makineye. Ayrıca elektrikli makine sağdıkça süt getiriyor. Biz e-bebek den 200 liraya baby plus aldık çok kullanışlı tavsiye ederim ve muhakkak alın derim. Bende 3 ay sonra doğum yapıcaö bende alıcam kesinlikle
GuelGltkn Esenn1 bence gerekli bisey bazen cocuk yeterince emgio gögüsler tas gibi oluyor o aciyi cekmemek icin bende kullanicam ve sütü dondurucuya koyucam ben o gögüsün sertlesip agrisini cekemem
Ytugcek Sedasss ben mamajoo çiftli aldım, pek tavsiye etmem, süt nasıl oluyorsa alttan akıp masaj başlığının altına giriyor, ağzı küçük gibi ki benim göğüslerim küçük.. Bir de kapağını tam oturtmak için bazen bikac defa uğraşıyorum vakum çalışmıyor yoksa..