Zeynep_adem58 Kizlar 9+3 gunluk hamileyim normalde adet gordugim zamanlar sag kalcam agrirdi su anda hafif sekilde kalcama agriyor ara ara adet sancisi diyebilirim bu haftalarda normalmiki ilk haftalards normal ama bu haftalarda olmasi dusudurdu bni
Smiley87 Zeynep_adem58 16 haftaya kadar adet sancıları oluyor canım , başlarda rahim çok hızlı büyüdüğü için oluyormuş, benim 2 hamileliğimde de 16 Ya kadar oldu doktorum da çok normal dedi 🤗
PnrG Benimde oluyordu öyle hala oluyo ara ara yani. 12+2 yiz bizde. Hatta ağrı olmadığı zaman ben şüpheleniuorum neden ağrımıyo yoksa bebeğim büyümüyor mu diye😂 yani ağrılar illaki olucak şiddetli olursa eğer risk oluyo yoksa tek tük ağrılar normal korkma
Zeynep_adem58 Karin kasik agrisi olsa supelenmicem ama kalcam agriyor sanki adetliymisim gibi ama bi sorun olsa hamilelik belirtilerimde olmazdi heralde goguslerim fln cok agriyor midemde bulaniyor 2 kaybim var o yuzden bundada bi korku var icimde olana dur diyemem ama yinede korkuyorum iste emgel olamiuorum