Sevda13 canım ya kötü olmuş gerçekten bana da önce kız denmişti sonra erkek benimki bu kadar uzun süre olmadı ya çok üzücü oluyor tam kıza konsantre oluyor insan sonra erkek diyorlar gelişimi erkek sonra tamamlıyormuş bezen geç haftalara kadar kız sanılıyor o yüzden ama seninki baya uzun zaman hep doktor gittiğinde kız diyordu yani ??