Efebilal Meltem19 canımm benimkide 3 temmuz 😍kızım olucak rabbim inşallah hepimizin kucağımıza sağlıkla almamızı nasip etsin inşallah 🙏🙏
Meltem19 Efebilal detaylıda hep 4 gün onde geldıgı için 29 hazıran oldu beklenen dogum ama bellı olmaz hayırlısıyla saglıkla gelsın meleklerimiz☺☺☺🙏🙏🙏
Efebilal Meltem19 aminn inşallah detaylıya bende girdim bi sorun yok çok şükür detaylıda gösterdi cinsiyetini 🙈kaç gram bebeğin ve şuan kaç haftalıksın kendin kilo aldınmı şikayetlerin varmı
Seftali @Elifsemih erken erken fırlamazsa kızımız temmuzda gelecek 😊 ama erken doğum ihtimalimiz çok çok yüksek bizim 🤔
Meltem19 Efebilal 23+4 20.haftada 410 gramdı henuz gitmedim kontrole .4 kılo aldım belime agrı giriyor ara ara ani batma gibi onun harici ejderha gibi dolaşıyorum 😂😂mide yanmam cok oluyo senjn nasıl gecıyor
Efebilal Meltem19 benim kalça ağrılarım çok oluyo canım magnezyum verdi doktor yoğurt süt tüketiyorum bol bol 20. Haftada 370 gramdı şuan 21+4 düz bunada şükür benim ikinci çocuğum bi oğlum var 3.5 yaşında bu miniğimde kız😍
Ozlmtrs Ravza123 canım benim kesinleşti 3 hafta önce erkek 😄 İnşallah seninde bir an önce kesinleşir 😊😊
Meltem19 Efebilal maşallah aynı zamanlarda dogmuyorlar sanırm 2 hafta varmıs arada sızın temmuz ortasına dogru olur ☺
Beser93 klebsiella Cnm benim 21+2 de 420 gr di Simdi 24+1 de 690 gr Bu aylarda az veya cok olabilir son aylarda bebek kilo aliyor
bilges Elifsemih benim oğlum da temmuz doğumlu olucak inşallah... Erken gelmeye nıyetlenmesse hayırlısıı.. Can oğlum Abdulkadirimm🤗🤗
Ebrarrrr MinikMucizem42 benim kız 😘Canm bişey Sorcam sizlere ya benim rahim aşagıda 27m kısalğı sınırda benim gibi olan varmı aranızda bu idrarı kacırıyormuşum gibi oluyorum vs ben serklj dıkişliyım