Merve2665 Olsun canım takma sakın cani içinde olsun yeter bence bizimki 34 haftalık 2 kiloyuz şimdilik bakalım hayırlısı
Tufinbariss 37+2 azönce doktordan geldik 2600 dedi biraz az 3 ü geçmez dedi doğuma kadar . Kimseye bakmamak lazım kim ne derse desin Doğumdan sonra alırlar inşallah bol bol kilo insanlara bakarsan suan benim gibi ağlarsın laf söylerlerken karşısındaki insanın hamile olduğunu doğacak bebişin annesi olduğunu unutuyorlar malesef..
Sibelclskn3 Sabahları tahin pekmez ye gün içinde 2 adet muz ve süt tüket bide çiğ badem fındık fıstık ye bir haftada bile ne kadar fark ettiğini göreceksin hemen kilo alacak bebişin Allah’ın izniyle 🥰