Ayseorhan bir kez doktoruma bu şikayetle gittim o tatlı uykularımdan uyandıktan sonra oda gaviscon yazdı ondan sonra hep kendim aldım bittikçe benimde kurtarıcım olmuştu ama bu son 1 haftadır pek etki etmiyor gibi gene çok fazla yanma oluyor çok rahatsız edici gece uyuyamıyorum 3 tane yastık kullanıyorum ama genede işe yaramıyor haftaya kontrolüm var gidince en etkili ilaç hangisiyse onu istiycem gerçekten uyku haram oldu oturarak uyuyan yaratık oldum 😅