mmmm hissettiğiniz şey doğru. Böyle pıt pıt tıp tıp hareketler ediyor. Ben de 22 haftalığım, doktora dıştan hissetmiyorum içimde pıt pıt tıp tıp bi şeyler oluyor dedim, o da çok zayıf gebeler dışardan hisseder o da ilerleyen zamanlarda. Hissettiğin şey bebeğin hareketleri dedi.