Hazaldalilar Bugün cinsiyet öğrendik bebeğimiz kızmış 😍 adını miray istiyoruz önceden düşünmüştük. Ama Kuran’da geçen bir isim istiyorm yanına da fikir olan var mı
Sengulkrgz Hazaldalilar canim Illa sart degil ki kuranda gecen isim koymak sahabe ismi koyabilirsin anlami guzel islqmi bir cok isim var onlardan koyabilirsin illa kurani kerim diye sartlama kendini...Ve kuranda gecipte manasina muhakakk bak bazi isimler lanetlenmistir mesela
Saratln Hazaldalilar Miray çok güzel canım.. İlla Kuranda geçmesine gerek yok anlamı doğru güzel olsun hayırlı olsun.. 😍 Kızım olsaydı şunları düşünürdüm ; Hafsa.. Meryem.. Zeynep.. Nisa.. Liya.. Maysa..
Sengulkrgz Hazaldalilar EBRAR HUMANUR HIRANUR RAVZANUR benim hosuma gidenlerdi kizim olsaydi ravzanur olacakti
Hazaldalilar Sengulkrgz adı miray olacakta kuran da da geçen bir isim olsun diyorlar mirayın anlamı da çok güel