Mrb arkadaslar. Ben 2012 yilinda yaptim.hastaneye gittigmde 4 cm acilmam vardı.hic aklimda yoktu.cok agri cekince hemsire epidural yapalimmi dedi kabul ettim.ilk sart 4 cm aciklik olmasi. Sirtimdan omurilikten bi igne vurdular.katater taktilar.dogum esnasinda cok agri hissedersen soyle bu kataterden igne yapcaz dediler.ara sira dayanamiycak gibi oldugumda soyledim.bikac sefer yaptilar. Fakat epidural ıkınma hissini tamamen yok edio.doktor ıkın dedikçe cok zor ikindim.bir de dogumdan sonra tam olarak kac saatti hatirlamiyorum ama baya bi bacaklarim uyusuktu. Suan yine hamileyim ama epidural istemiyorum.cunku gayet te sanciliydi dogumum. Allah'tan 1.5 saatte 10 cm e ulaştı acilmam ve yarim saatte de doğurdum .
Insallah hepimize sağlıklı dogumlar olsun