Deryarslan benimde 27-28. Hafta civarındaydı ilk hıçkırıklarını hissetmem. Ritmik bir hareket olduğu için normal hareketlerinden ayırt edilebiliyor ve bir yerde okudum bebeğin hıçkırması kendi kendine nefes almayı öğrenmesini sağlıyormuş akciğerlerini geliştiriyormuş korkulacak birşey değil yani 🤗 ilk başlarda 1-2 dakika sürüyordu şimdi 34. Haftamdayım 10-15 dakika sürdüğü bile oldu 🤭