Zehra5507 Tmca bende şurda bekleyeyim 😊 ilk doğumum sancısı açılmasız suni sancıyla başlatıldı bukez nasıl olacak merak ediyorum
momof3 Tmca Bunu ben de merak ediyorum 😊 Doktorum da bu daha kolay olacak merak etme demişti ama yaşayıp göreceğiz 🌸🤰🏻
Guzel_ailem Guzel_ailem ilkinde zor.. Ama ikincide.. Kolay oluyor çokta kolay oluyor en azından ilkinde dikiş oluyor ama ikincide dikiş olmuyor...