Miray80 allah nasip etmedimi etmiyor işte bizim için hayırlısı sağlıklısı bu demekki daha yeni öğrendiğim için kendimi alıştırmaya çalışıyorum bide hamileliğim ilk hamilelikten baya farklıydı görenler de hep kesin kız diyordu oğluma bakanlar sizin ikinci kız diyodu falan we hatta rüyalarımda bile kız görüyordum o yüzden kendimi kaptırmışım farkında olmadan da o durumdan çıkmaya çalışıyorum işte yoksa ewlat ewlattır allah herkese naaip etsin ☺️🤲🏻