Burjucan Canım bu konuyu enine boyuna doktorunla konuş.Çevrenin ne dediğini de çok kafana takma.Binlerce yıldır ne kadınlar normal doğum yapıyor.Sezeryan evet harika bir buluş ama sonuçta bir ameliyat ve gerekirse yapılmalı diye düşünüyorum ben de.İkisinin de mevcut şartlar değerlendirerek birbirine üstünlüğü konuşulabilir.Son zamanlara yakın doktorumla konuşacağım.Ancak o gerek görürse atıyorum kafa çeperi sebep olabilir sezaryen kararı veririm elbette.