Denizanne bende öyle sigarayı bıraktıktım hamile olduğumu öğrenince o yüzden 14-15 kg da ben aldım ;( ama bebeğime giden damarım eksik o yüzden aspirin kullanıyorum ben boşa kan verme diyor şeker yüklemesi yapamıyorum. Dışarı giden bir damla kan kıymetli diyor. İnşallah bir şey yoktur. Geneliğin ilk başında açlık tokluk verdim sadece.