Eymenata Kizlar 37.haftamdayim adet sancisi gibi kasiklarimda agri var ama sanci gibi gelip giden bisey degil yani agri gibi normal mi bu haftalarda olanlardan bilgi rica ediyorum🙏🏼 Birazdan nst ye gideyim diyorum
serpil60 Eymenata normal canım ama tabi yine de hastaneye git . Bende 38 haftadayım ara ara bende de oluyor öyle ağrı
serpil60 hayatim belli olmuyor canım o ya . Sezeryan olursa erken oluyor normal beklersen biraz geç oluyor bekliyorsun duruma göre
Eymenata hayatim simdi benim son adet tarihine gore 37.haftam sezeryan olacagim icin 38 de alacaklar bebisi
Tombikis96 38 haftalik hmileyim..Bende de aynı bel ağrısı ayak ağrısı var çok kötü arada da kasıklarımda hissediyorum ama nst de sancı çıkmadı
Leylaleyla Bende 37 haftadayım bir haftadır adet sancısı çok oluyor.hayirlisiyla 38 de sezeryan günü verdi cuma günü doğum olacak Allah'ın izniyle .