Elissaaa fazla su ben iyi bişi sanıyordum ama meğerse erken Doğum oluyormuş. Günde 3 tane içmeye başlamıştım midem felaket yanıyordu doktor muayenesinde su seviyem normalin cok üstü sınırı geçtiğini söyledi ve cok kızdı kafana göre soda içemezsin renie şurup verdi ve cok zorlanmadıkca şurubu içmemeye gayret ediyorum, bende hergün Yen'i bişi öğreniyorum allah sağlıkla kucağımıza nasip eder inşallah canım🙏