Hll bu arada iyotla ilgili haklı olabilir doktorunuz ama ilaç düzenli kullanıldığında yiyecekler çok çok da etkilemez diye düşünüyorum. Ben yıllardır 50’lik kullanıyodum ilacı, gebelik döneminde 0.00’a düştü değerim. Endokrin doktoru idrarda iyota baktırdı düşük çıktı ve iyot hapı verdi bana 1 ay kullandım. 1 ay sonra başka şehirde olduğumdan kontrol için dahiliye bölümüne gittim iyot hapını içmene ne gerek var dedi bıraktırdı. Hatta tiroid hapımı da bıraktırdı değerim yine 0.00 çıktığı için. 1 ay sonra tekrar endokrine gittm (farklı doktora) iyotu 1 ay iyi ki kullanmışsın, euthyroxu bıraktırarak dahiliyeci hata yapmış diyip tekrar dozunu düşürerek başlattı çünkü benim başka rahatsızlığımdan dolayı önemli olanın tsh değil T3 T4 değerleri olduğunu, kadın doğumcu ve dahiliyecilerin yanlış kararlar verebildiğini, iyotlu tuz tüketmemi söyledi (dediğim gibi benim değerim çok düşüktü, sizinkiyse yüksek). O yüzden endokrin doktoru en iyisini bilir. Geçmiş olsun sağlıkla kucağınıza alın 😊🙏🏻