Asyalya iğneyi hiç hissetmedim girmemle çıkmam bir oldu zaten 10 dakika bile olmadan kızımın ağlama sesini duydum benim dikişlerim uzun sürdü sadece karnıma dokunduklarını hissettim çok şükür çok rahattım ben Doğumdan çıktıktan sonrada ağrım olmadı kendim kalktım yürüdüm kimseden yardım almadan biraz gaz sancısı çektim gaz çıkarmadan taburcu etmiyorlar çünkü 2.gün biraz ağrıların oluyor ama çok şiddetli değil yürüdükçe açılıyorsun zaten bugün 3.günümüz şükürler olsun yani çok zorluğu yok iyileşmeyi çabuk ayağa kalkmayı kafana koyarsan yaparsın 🤗