BMA benimde oyle olsaydi keske, bende 10 kilo fazlam vardi hamile kaldigimda ama gobegim yoktu oyle kalca bacakta tasyrm ben simdiye kadar cokta kilo almadim 3 kilo aldim ama karnim inan dogurcak gibi oldu nasil boyle oldu anlamyrm ya ic karnimmi cok dar nedir kucuk olsa bari son aylar bende rahat ederdim