Sad3c3m Ben ultrasonlardan hiç birsey anlamıyorum bundada sadece kolunu görebildim :( bize bakıyor dediniz göremiyorum😔 bu arada sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻
Denizanne Serenayss ya nasıl oldu bu anlatsana 😄 bizim kız ellerini yüzünden çekmiyor daha dudakları ve burnu harici bir yerini göremedik hiç tam olarak yüzünü göstermedi ne yakalayabildiyse doktor onu gördük ühü 😩😄
Serenayss Denizanne hayatim bn cikolata yiyiyorum bir ltre su iciyieum tuvalete ciiikiorum oyle oluyor anca 😀 keyfine bagli kizlarin 💃 ama cok gzl doktor da onemli bzmki cok ilgili beklkyor sabirla
Denizanne Serenayss bende aynılarını yapıyorum zıpır ellerini yüzünde tutmayı seviyor yandık. Doğunca eldivensiz dolaştırmamak lazım 😌
Sad3c3m Serenayss 28+3 valla benim ultrason görüntülerinde hiç bişey net değil simdi seninkini inceledim de biraz daha iyi seninki🤭 sonradan farkettim yani ama benimkinde hiç bişey görünmüyor.. sanırım ultrason makinasının kalitesinden kaynaklı😰
Serenayss Sad3c3m tabi o cok onemli . Ben her gittigimde renkklide goruyrorum ultrason kalitesine baglidir canim ben hem ozeele hem devlete gidiyirum devlette hala nokta kese gbi gorunyir ozele sirf cocugu gorim diye gidiyorum 😍