Neylin Serpil hanıma hiç gitmedim. Kadın doktor fobim var :)) adalet bey gerçekten çok ilgileniyor.keşke doğumlara da o girse.. Uğur beye bir kere randevusuz gittim acil durum olmasına rağmen gülerek başından savdı beni.
Sistem henüz oturmamış .doktorların odaları bile değişiyo sürekli.böyle olması çok normal yani