fnddyr bende tavsiye etmiyorum ilk o doktorlardan birine gittim 0 ilgi ne tansiyona baktı ne kilo takibi ultrasonda bak çık birde ben içerdeyken başka hastası hakkında konuşması yanındaki asistanıyla hiç hoş olmadı birde gereksiz pahalı oraya vereceğin paraya daha iyi bir hastaneye gidersin