Kubra-91 evet bobreklere dikkat etmek lazim . tuzlu yiyecekler yememeliyiz. hayir bebeyim sagligli. ama yine atesim olursa baska serum olacak ve doktor dediki ondan baska hicbirsey vuramayiz . ama oda cocuga olmaz . ama olmazsa yine bebeye bir sey olur . her gun dua ediyoruz ateşim olmasin. kendiliyinden iltihab yaraniyor ateş veriyor. dietde uyguluyorum