Zehra271 Kızlar selam ben Bursa Gemlik’te oturuyorum Doğum doruk hastanesinde olacaktı özel ama yorumlardan şikayetlerden dolayı vazgeçtim. Hastane tavsiyesinde bulunan var mı
Zehra271 Zehra271 Metonya canım ben rastgele girdim internete yorumlardan gördüm. Oda sıkıntısı çeken çokmuş bide fatura olayı varmış ödediğin paranın faturasını vermiyormuş.Coğu kişi hukuki işlem başlatmış Bnde kararsız kaldım
BurcuuA Zehra271 ben medikal parka gidiyorum özlem oruç Şener doktorumun adı kısmetse doğumumda orda olcak
elfemrhbbs Zehra271 esentepe hastanesi emel hanıma gidiyorum bende suanlık hem hastaneden hemde doktorumdan memnunun
Metonya Zehra271 bir kaç tanıdığım var dorukta doğum yapan hiç şikayet duymadım, ama Hastane çok kalabalık randevulu olmama rağmen 1-2 saat beklediğim oluyor bence tek eksisi bu. Erken kayıt açtıran randevulu hastadan önce giriyor
Zehra271 İnşaallah canım benim de doktorum Ziya çetin çok iyi ama hastanede tereddüt ettim inşaallah bir sorun çıkmaz