Aysegulkinyas Kbranur41 26+6 da 1400du 31 de gidicem doktora su an ne kadar oldu bilmiyorum doktorun birsey dedi mi kilosu ile alakali en onemlisi o her bebeginki farkli oluyo cunku saglikliysa kilosu cokta onemli degil bence
senasln Ben hiç bilmiyorum kaç kilo ya 🙄 devlet hastanesine gidiyorum doktor söylemedi hiç. Sorsam söyler mi bu kontrolde acaba 29+5
Yusbur senasln canım bende devlete gidiyorum ama her kontrolümde boyunu kilosunu söylüyor sen sor söylerler
Zynpdmrlp 31 haftalık 2.100 zayıf diye düşünmeyin genetik olarak anne baba nasılsa bebekde öyle doğucak hanımlar hepimiz Hayırlısı ile kucağımıza alalım inşallah 🤲🏼
Candaan Kbranur41 aynısı banada oldu geçen ay suyu biraz çoğalmış dedi biraz kıstım ekmeği tatlıları bide hamur işlerini yasaklamıştı az birşey kısmıştım şükür bugün gittim suyu iyi demişti tam olmuş
Aysegulkinyas Kbranur41 benimde oyleydi 20 haftalikken hemde azicik dikkat ettim 6 hafta sonra gittigimde normale donmustu canim korkma seninde dikkat et hemen normale doner
Candaan Kbranur41 tabiki yedim canim hatta bugün yine doktor beni azarladı sen yinemi yemişsin kilo almışsın dedi 😅dedim napim boğazımı kısamıyorum güldü az birşey eksilt 2 dilim kek yiyorsan 1 yap
Candaan Kbranur41 bide bu ay soda yani maden suyu içtim bana günde 2 tane iç demişti ama ben 1 içtim şükür iyi geldi
Bebekim123 tugcesakir33 Canım nasılsın nerelerdesin göremiyorum seni uzun süredir iyisiniz demi bebekte sende 😍