Oguzkagan65 RdvnMlkn canım iki gün önce bende öyleydim normal diyorlar bu haftalardan sonra böyle olurmuş
Tombikis96 RdvnMlkn 38+5 oldum bu haftalarda daha kötü oluyor inanın uyuyamiyorum bile ağlayarak uyaniyorum uyusam bile..ayaklarim ağrıyor diğer taraftan çok fena
RdvnMlkn Tombikis96 son haftalar daha zor sizinki az kalmis rabbim bi avazda kurtarmayi nasip etsin hepimizi
Tombikis96 RdvnMlkn amin inşallah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah bir an önce doğsun diye uğraşıyorum aslında kalsa daha iyi gelişimi için ama artık dayanamıyorum ağlıyorum resmen..