Heisenberg Dilekemre Yalancı sancılar, adet ağrısı gibi ağrı, bacak ağrıları, bel ağrıları, ağrı, ağrı, ağrı ve ağrı :)
Papatyam34 Dilekemre cok hareketli genelde ittirme dalgalanma toplanma tarzı hareketler yapıyo . Aşırı belim ağrıyo 😑
gokturkhicret55 Dilekemre valla canım 35+1 ım cok fazla hareketli on kez den fazla hareket ediyor gunde ve karnımın sol tarafında toplanıyor sürekli ve ağrı yapıyor yürürken zorlanıyorum adet sancısı gibi ağrılarım oluyor hele kı gcce uyanınca
Fatossngr Dilekemre ya acaba bir anormallik mi var bende 😂36 haftayı doldurdum ama ne bir agrı ne sancı ne ağırlık ne şişme hiçbirşey yok 5-6 aylık hamile gibi hissediyorum aksine 😂
Dilekemre Fatossngr ne güzel ya benimde bu zamana kadar öyleydi ama 1 haftadır agrılar aldı başını gidiyo:)
Dilekemre pptya01 al bendende o kadar sonunda mutluluk varsa çektiklerimize deger saglıkla gelsin bebişlerimiz:)
pptya01 Dilekemre evet ya dayanamıyorum doğsun diyordum dün gece rüyamda bebeğimi kaybettim. Allah acısını göstermesin de
Rukiyecndr Bizde 35 haftalık olduk karnımda çok sertleşme oluyor kızlar hele ki gece yada sabah kalktığımda bebek biryerde toplanmış Sem sert nefes almakta zorluk cekıyorum yürüyorum bebek kendini serbest bırakana kadar anca öyle kendime geliyorum🙄 Böyle olan var mı ?