espalp bende öyle düşündüm ama doktor öyle bi anda pat diye dış gebelik olabilir 5.haftada kadın hastalıkları uzmanına git kese yoksa dış gebeliktir dedi çok kötü oldm 3 ay öncede kimyasal gebelik yaşadım o yüzden çok korktum Rabbim kimseyi evlatla sınamasın 😔