Mutlulukgeldi maşallah canım sıkıntı olcağını sanmıyorum bende öğlenne kadar 3 4 e kadar 1 2 bardak içebiliyorum akşamları çok fazla içiyorum gün içinde içildikten sonra sıkıntı olcağını sanmıyorum ki yeni doktordan geldim çok şükür hiç bi sıkıntımız yok