Secil45 sema16 37 haftalığım canım benimde doğum belirtim yok şuan nasipse haftaya doğum yapıcam sezeryan
ikinciprensimgeliyor Yagmurerol ben ilk oglumu tam 37+3 te dogurmustum🤣suyum gelmisti.ama onceki gun dag tas birakmadim gezmedik yer kalmadi.dugunde de deli gibi oynadim bizim oglan dayanamadi😂😂😂
Yagmurerol ikinciprensimgeliyor bu hafta bende oyleydim 2 gun once dugun vardi yarin yine var oynadim gezdim hep ayaktaydim 😂 kanala girse icim rahatlicakta bence girmedi ben yarin biraz daha oynayayim 😂😂
sema16 ikinciprensimgeliyor ikinciprensimgeliyor aay canım nasıl oynadın benim bi arkadaşta düğünden doğuma gitmişti öyle😆
ikinciprensimgeliyor Yagmurerol girer girer insallah🤣 oncrki gun hicbir belirti agri yoktu rahatca oynadim da🤣eltim de oyle oldu.dugunde nikah kiyiliyodu eltim gelinin arkasindaydi.kiz bir Eveett diye bagirdi eltimi doguma goturduk dugun cikisi🤣🤣🤣
ikinciprensimgeliyor sema16 Valla canim inanki agrim sizim da yoktu oyuzden daha zaman var diye oynadikca oynadim🤣 sonuc dogurdum