Aiise Kızlar merhaba ben bursada yaşıyorum kaynımın sözü var sinopta yüzük takılıck doktorum sıkıntı olmaz yolculuk dedi ama içim de tereddüt kaldı yolculuk yapan var mı sıkıntı yaşayan var mı bir riskim yok erken doğum gibi şükür iyin ?
Fatmadk Aiise gidip geldiniz mi acaba benim de yolculuk yapmam gerek benzer mesafeler aynı haftadayım
Aiise Fatmadk yok maalesef doktorumdan izin çıkmadı dinlemeden dönüş olduğu icin kalış yok diye erken dogumu tetiklersn dedi 🙄