Beyazkelebek Kizlar 5 aylik hamileyim asiri sekilde kola aseriyorum gozum baska bisey görmez oldu bu aralar iciyorumda sizce kötü bişey olur mu 🙁
Yazar Gaz yapar size 🙄☺️ Benim de bazen çok canım çekiyor içiyorum ama fazla içmeyin sadece tadımlık için asitli olduğu için zarar verebilir şeker bakımından