Besyo Merhaba kızlar 16+4 deyim karnımda kırmızı kırmızı yuvarlak lekeler oluştu alerji gibi hafif bi kaşıntı var ama rahatsız edecek kadar değil sizlerde de olan var mı? Acaba
Nezahatozen canım bende de bi kaşınma vardı gobegimde alerji gibiyim şimdi sağlık ocağına geldim bakalim ne diyecek