Gzd_gzd mutlaka Alın diye önereceğim bir kaç şey var hanımlar bunlar kurtarıcım oldu sizlere de anlatmak istedim ben burdan çok şey öğrendim çünkü 1- reflü yatağı( bebeğimi salonda beşiğinde va her yerde reflü yatağına yatırıyorum ce hep yanımda tutuyorum güvenle) 2- göğüs yaraları için göğüs ucu kremi ( ilk başta göğüsler çok yara oluyor acınızı dindirmek için lansinoh çok iyi geldi bana) 3- avent göğüs Kalkan’ı ( sütüm gelmeye başlayınca hem atlete deyip yaralarımın acınasını engelledi hem de fazla gelen süt kıyafetlerimi batırmadı ve sütüm ziyan olmadı hele ilk gelen süt çok kıymetli olduğu için bir damlasını bile ziyan etmek istemiyorsunuz Kalkan’da biriken sütü de bebeğime içirebilirim oldum)
sonsuzmasalim Gzd_gzd gecelik ve emzirme sütyeni de mutlaka listeye eklenmeli🙈 sezeryan olunca gecelik ile daha rahat edebildim ve emzirme sütyeni de cok pratik oluyordu😊
Gzd_gzd sonsuzmasalim evet ben de sezeryan oldum ve gecelik şart kesinlikle. Lavaboya gidip gelirken vs pijama ile uğraşılmaz. Eğilip kalkamıyorsunuz bile dikiş açısından ilk günler
Gzd_gzd sonsuzmasalim ben emzirme sütyeni değil de penti’nin emzirme atletini tercih ederim. Böylece karnım açılmadan emzirmiş oldum, üşütmemek için atlet daha iyi bence 😊
sonsuzmasalim Gzd_gzd aynen gecelik cidden kurtaricim oldu cok rahat oluyor. 2 hafta evde hep gecelikle gezdim ben😅
sonsuzmasalim Gzd_gzd tabi öyle olunca mantikli. ben ama dösü kolayca acilan seyler giydigimden dolayi alttan acma geregi duymadim. 🙈