FatmaGE öncelikle cevabın için cok tesekkür ederim zaman ayırdın yazdın hele ki deneyimli kişilerin görüşlerini cok dikkate alırım. Devlet hastanelerinde 10 dakika bakıldığını biliyorum. Ne o kadar az, ne de çok abartı bir şey olsun istiyorum açıkçası. Ben de bahsettiğiniz seyden korkuyorum bi kaç seyden kısıp o parayı verip parayla rezil olmak 🤦🏻♀️
Bahsettiğiniz yeri de değerlendiricem inşallah