Pcdshn Zeynep35 ayrıca ilkokul ortaokul sa eğer öğrenciler uçan tekme atarak koşuşturuyorlar, boş bi bahçe ya da katta volta atmak değil ki olay.. Ellerde kalem bi de tövbeler olsun 🙏
Domatesimm Pcdshn aynen bahçede deli gibi top oynayan çocuklarım var mesela 😂 hamile değilken çok güzel okurdu nöbette oyunlarını izlerdim dolaşırdım Ama hamile izlen iki kere karnıma top gelince yüreğim ağzıma geldi 😞 ondan sonra gidip rapor istedim zaten. okulun şartları da etkiliyor tabi nöbeti.
ZuhalDurmus ZuhalDurmus mızmızlanmak en doğal hakkı bir hamilenin. Bir kadın hayatında hangi dönem mızmızlanıp naz yapabiliyor? Hastayken ayakta duramazken bile bir çok insanın nazını niyazını çekiyor. Bu kadar şımarıklığı hoş görebilmek özellikle bir kadın olarak bu kadar zor gelmemeli. Siz naz yapmayınız sabahlara kadar nöbet tutunuz hanımefendi. ama insanları sanki Sizden fikir isterler gibi azarlamak pek yakışık almıyor. Kimse kimseyi kırmasın herkes hamile herkesin öyle yada böyle sounları var. Biraz empati lütfen. sevgiler...
ZuhalDurmus Ayrıca hamilelik literatürde bir hastalık olarak geçer ki sonu ölüme gidebilecek komplikasyonları vardır. Bilginize
Domatesimm Bazı İnsanlar niye hep bi kavga halinde anlamış değilim. Başlıktaki soruya cevabın varsa ver cevabını yoksa başlığa girip kalp kırmak zorunda değilsin. Münakaşayı gerektirecek bi durum yok. Nedir bu tahammülsüzlük bu kin? bi kışkırtmalar laf sokmalar. Hepimiz birer anne adayıyız yahut anneyiz. Danışmak için bi şey yazdığına yazacağına pişman ediyorlar insanı...
Beyza1324 Zeynep35 siz tutmayın ben bu başlığı samimi bir şekilde bilgi almak için açtım tartışma ortamı oluşturmak için değil kusura bakmayın ama siz ya öğretmen değilsiniz ya da anne adayı değilsiniz aksi bir durumu dusunemiyorum
Miniminilina Zeynep35 sana ne kardeşim milletin nöbetinden.öğretmen olaydın,sıkaydın biraz kendinide.mızmızlanmadan sen tutaydın.eve gelincede duşunu alırdın.boş muhabbet ,boş ahkam.
Beyza1324 Burcuk mecburen yazıyorlar okulda 400 öğrenci 17 öğretmeniz 5 kişi nöbet tutmuyor ben de sözlü olarak istemediğimi söyledim haftanın dolana kadar mecbursun dediler çıkış yolu arıyorum her hafta rapor almak o gün dersim olan sınıflara haksızlık olur
Domatesimm Beyza1324 hocam her hafta rapor değil. Doktorunuz nöbet tutması uygun değildir diye rapor veriyor
SrplHarmankaya Beyza1324 doktorunuzla. Konusun. Hocam rapor verirse mecburdegılsın bnm m.yardımcısı da öle kesin olarak mecbursun. Hocam raporda işe yaramıyor demişti raporu önüne koyunca bişey diyemedi
Pcdshn Domatesimm dimi ama hayati tehlike var, dışardan insanlara ne rahat görünüyormuş meğer.. 3-5 çocuklu misafir evinden gidince hasta yatanlar var... Hey yavrum hey 🙄🙄🙄
Pinkoloji Zeynep35 mızıldanmak nasıl bir hitap şekli...Birisi fikir danışmış sizin dediğiniz mızıldanmak mı? Ben inşaaat mühendisiyim ve inşaatta günde 11 saat çalışıyordum. Isverenime bastırdım 7,5 saate yasal süreme indirdim zorla. Ve hakkını aramak, bize verileni kullanmak mızıldanmaksa biz seviyoruz böyle olmayı. Herkes "sizin" gibi olmak zorunda değil ayrıca. Her insanın kaldirabilecegi iş yükü farklıdır. Hamile insanlara bu şekilde cevap verilmesi hiç hoş değil. Yazık gerçekten.
Drngrkm Zeynep35 her zaman bu kadar vicdansız ve kadın düşmanı olarak mı takılıyorsunuz? Yoksa bu tavrınız ögretmenlere mi merak ettim.. Böyle saçma itici rezalet bir uslup olamaz.. Sanırım kıskançlığınızdan içinizin fesatlığı yazılarınıza dökülmüş. Umarım bebeginizi kendiniz gibi yetiştirmezsiniz.. Ayrıca siz öğretmenlikten ne anlarsınız fiziksel olduğu kadar psikolojik boyutlari da var evinde 2 çocuga bakamayan veliler öğretmenlerin 500 çocuga bakmasını istiyor maalesef sizin gibi saygısız,ukala insanlar yuzunden güzelim meslek ayaklar altına alınıyor!!!!
MerveTaer Zeynep35 herkesin bünyesi aynı olmadığı gibi rahatsızlıkları gebelikleride farklı olabiliyor empati kuralım
Aysenurtsr Benim haftada 2 gun nobetim var. simdilik cok agir olmadigim icin, birinde koridorda sandalyede oturarak tutabilirsin dedi mudurumuz, digeride kutuphanede. Ilerleyen aylarda kaldiracaklar nobetimi. Malesef cocuklar kosarken carpma olasiligi yuksek.
Serpillll Zeynep35 pardon da hayatınızda kaç kere nöbet tuttunuz da zor olmadığını biliyorsunuz? Ben hamile değilken bile nöbet tutarken perişan oluyordum ki arkadaşımı tebrik ederim hamileyken işine devam ediyor ben ara verdim hamile kaldıktan sonra bilip bilmeden sallamayın.Siz yoruluyorsanız rapor alın kendinizi ve çocuğunuzu yormayın bu gereksiz yorumlara takılmayın derim.
NNeslihaNN ben çalışmıyorum ama kesinlikle sizleri anlıyorum. zeynep denilen şahısların yorumunu okuyunca nasıl bir anne ve anne adayı dedim kendi kendime hayretler içinde kaldım.Rabbim çalışanların yardımcısı olsun zor hamileyken 😔
Busranrunal Zeynep35 herkeisn hamileliği bir değildir ki kiminin düşük tehlikesi oluyo kiminin başka sorunu kimi de hiç sorun yasamiyo ki öğretmen olup sınıfta kendini yorması sonra bide nöbet tutması inanın kolay değil hem beyni hem bedeni yoruluyo bencil ce yorumlar yapmayin
Burcum Zeynep35 valla arkadaş kusura bakmicaksın ama ben öğretmen olmadığım halde 2 saat dolanınca bile tüm gün her yanım ağrıyor. O kadar saat ayakta kalmak ne kadar zordur düşünemiyorum. Benim öğretmen arkadaşım hamileliğinde aşırı ayakta kalmaktan iç kanama geçirdi. Bilmediğiniz konularda neden yorum yapıyorsunuz anlamıyorum. Mızırdanmak ne demek ya??? Ayrıca isterse nazlanır bu neden zorunuza gidiyor ki??? Hamilelikte nazlanmakta mı yasak???
Homozigotmutant Beyza1324 canım dün 20. Haftama girdim ve belim koptu İnan . Yasa gereği rapor bile almadan 24. Hafta bitince nöbetten düşüyoruz ama ben bugün devlet kadın Doğuma gidip nöbetten muaf olmak için rapor isteyeceğim ben de çok zorlanıyorum 😒