Bahar1104 34+3 günlük acil sezeryanla dogum yaptım Bebeğim dün taburcu oldu Ama sanki gözleri yukarı doğru kayıyor gibi geliyor bana çok korkuyorum Acaba ben mi evham yapıyorum
Ysn Bahar1104 yeni dogdugunda benim oglumda oyle yapiyodu gecti bakmayi bilmiyorlar galiba ama yine de doktora sorun iciniz rahat etsin
aysu2015 Bahar1104 ilk zamanlar öyle olduğunu bi çok kişiden duydum bence normaldir düzelir canım daha çok küçük Kaç kilo doğdu Kuveze girdi mi bebisin
Bahar1104 aysu2015 3660 gr doğdu 5 gün kuvezde kaldı canım 3500 gram olrak taburcu oldu Dua edin lütfen Kuvez dönemi erken doğum beni çok yordu 🙏😔
aysu2015 Bahar1104 inşallah daha da iyi olursunuz miniğinle canım benim maşallah kilosu falan haftasına göre çok iyi doğmuş
Bahar1104 aysu2015 Inşallah canim aysu2015 inşallah canım Allah razı olsun 🙏😍 Gözlerinde birşey yoktur değil mi 🙏
aysu2015 Bahar1104 bncee yoktur canım daha 2 aylık bi tanıdığımin bebeği varr onunda kocası hep ilk zamanlar bu çocuk niye böyle yukarı bakıyor gözünde bişey varr falan diyodu ama onun 3.cocugu o hep normal daha çok küçük düzelecek diyodu hatta benim kızın gözü hep yukarda falan dalga geçerdi fotoğrafları vardı hep gözü yukarı bakıyordu smdi maşallah 2 aylık bi sıkıntısı yok yanii o ilk zamanlarda oluyor yinede kontrole gidip doktoruna sorarsn ama bence içini rahat tut normaldir canım
aysu2015 Bahar1104 😊 sende miniğimlee bize dua ett hayırlısıyla bende kucağıma alırım inşallah 35+3 haftayız bizde 😊