senasln bennn. Ağrı da memuruz aynı durumlardan dolayi düşündük taşındık en iyisi kendi evim dedim. Ağrı da doğum yaptım. İyiki de gitmemişim başka yere diyorum şu an. İçten dıştan bol dikişliyim günlerce yattım sezeryan olmuş gibi. Tuvalet falan dehşet zor olurmuş gitseydim eğer. Eğilip doğrulamadım 1 hafta Afedersin ama lavabodan sonra pijamamı bile eşim giydirmek zorunda kaldı durumlar fena olduğundan🙈 başka yerde hiç olmazmış yani benim. Annem geldi doğum öncesinde. Sonra da kayınvalidem gelcek