Seherr Kızlar hafif kıpırdamalar hissediyorum sanki karınca gezer gibi ama şu pıt pıt denilen olay henüz olmadı endişeleniyorum ister istemez :( benim gibi bu haftalarda olup hissetmeyen var mı ?
Sengulkrgz Seherr ben 19+5 de hissetmistim...22 haftamda da ilk tekme hissettim 23+1 dede en guclu tekmeleri hissetmeye basladim...Hic durmuyor simdi...Bence az daha sabret hissedeceksin
Elifsaadet Seherr hiç endişelenme aniden başlıyor, benim 19 da başladı, şimdi 23 teyim hergün hissediyorum, senin haftanda kıpırtı bile hissetmiyordum
senasln Seherr benimde karıncalanmaydı taki 20. Haftaya girene kadar. 20. Haftada hissettim net bi şekilde. O zaman emin oldum bebek olduğuna
23Zumra Seherr ben pit pitlari 16 haftafa hiss ettim 1 2 kere sonra durdu 22 haftafa tam hiss ettim simdu 27 haftaligiz sukur 😍
Seherr Sengulkrgz bazıları erken hissedince acaba bende mi problem var diye düşünmeye başladım içim rahatladı şimdi teşekkür ederim :)
Sengulkrgz Seherr ohoo 17 haftada 16 haftada hisseden var bende duydum ama asla stres yaomadim hic takmadim da kafaya emin ol takmayinca hersey daha guzel ilerliyor...Hissedeceksin canim kilo aldikca bebek daha da net hissedeceksin...😁
seyma281015 Seherr Canım valla alakası var Mıdır cidden bilemiyorum ama erkek öyle pıt pıt atar derler ya belki ondandır seninki kızçe 😄 kızım da bende öyle atmalar hissetmedim hiç direkt tekme şeklindeydi
Nata97 Ben tam 20.hafta tamamında 21.de hiss ettm o pıtpıtı şimdi 33+1iz cok haraketli ve bazen böbreğime öyle vuruyorki refleks gibi atlıyorum 😁
KevserT 23Zumra ya bu pıt pıt olunca bebek ne yapıyor demek oluyor bazen oluyor da olmadığında korkuyorum 😂
Derya0707 Sengulkrgz bende. 17.haftada ilk hissettim şuan 18+2 babamız elini karnıma koyduğunda o da Nasibini aldı pıt pıt ardan ilk defa bugün
Guzelannee Ben elektriklenme gibi bişey hissediyorum saniye sürüyor ana ma sarsıyor korkutuyor aniden ve hızlı oldugu için
Zmrtbdk Seherr Bu hafta illa ki hissedeceksin diye bir şey yok canım.Benim 19. hafta pıt pıt başladı ama onların bebek olduğunu anlamam birkaç günümü aldı.Bağırsak mı bebek mi diye düşünürken günden güne kuvvetlendi.Arkadaşım 21. haftada ilk pıtları hissetti.Çok değişken bir durum.Hele bu haftalarda endişelenmeye hiç gerek yok.Biliyorum sabırsızlanıyorsun ama 😁
Seherr Hepinize çook çook teşekkür ederim kızlar ben hareketler için biraz daha bekleyeyim o zaman 🙈🌸🌸
23Zumra KevserT 😂😂inan hic bilmiyorum benim ssdece 16ci haftafa olmustu durmustu sonra 22 ci haftafa tam hareket ettigini hiss ettim
derinmilatuncay Ben 20. Haftada hissettim 23 deyim şuan 2 haftadır hareketli bazen sık vuruyor bazen duruyor belli olmaz
Yprkk Seherr takma kafana canım düşünme çok. Yani ben de burda okuduklarımdan sonra bayağı takıp doktora bile gitmiştim . 25. Haftadan sonra hissetmemek sıkıntı dedi doktor kendisi bile 24. Haftada hissetmiş ilk. Ben şuan 23+1 im ve 3 gün oldu dışardan minik tekmeleri göreli 🤷🏼♀️☺️İçten adam akıllı hissettiğim de iki hafta falan . Öncesinde karnımda bişeyler oluyo evet ama öyle tekme diyemezsin zaten ☺️
espalp Seherr 19’da netleşiyor hareketler yani bizim öyle oldu. Tekme değil de kolunu ayağını sanki bana sürter gibi hissettim ben. Suyun içinde hareket ettiğini hissettim. Şimdi 21’deyiz party hard içerde😂