AyEr ayyy masallahhh.Bende hic dusunmuyordum.Ilk bebegimizide bilincli yapmamistik 8 aylik evliydim ozaman simdi birbucuk seneye yaklasti tabi hayatimi duzene sokmustum cokcguzel bi is buldum kendimi baya toparlamistim.Yine hamile oldugumu ogrendik hic beklemiyoduk bizde bitek is olayi yuzunden uzuldum diyebilirim cunku patronum cok iyi bi insan ve daha 5 ay oldu ise gireli ekim gibi cikmak zorunda kalicam😢 Ama dunyadaki en guzel seye sahip olucam olucaz insallahhh Allah izin verirse bebekler hep saglikla gelsiiinnnn 💕