YudummBall
YudummBall ben doğumumu özelde yaptım ama Doğum evindede muayenelere gittim yada yapmam gereken testleri orada yaptım özele okadar para vermeyi ben gerekli bulmuyorum özeldede dakikalarca mı yapılıyor o ultrasonu ki zaten ultrason ne kadar uzun okadar zararlı bu benim düşüncem tabi.detaylıya zaten onlar belirli zman için veriyorlar çektirme zamanın gectiğinde zaten gecti artık olmaz dyorlar 6 alık flandı benimde detaylıya girmem 2 ay öncesinden verdiler vakti geçmiş olmuyor yani canını sıkma ne kadar rahat bu dönemde okadar iyi ben doğum yapalı 2 ay oldu smdi diyorum ne kadar çok küçük seyleri takmışım panik yapmışım ☺️