eraysegul Merhaba arkadaşlar pazartesi aile hekimi tetanoz aşısı için çağırdı . Yaptıran var mıdır acaba
Burcuveburcum eraysegul bikaçgün kol ağrısı yapıyor söyliyim 🙈 ama dozlarınızın hepsini yaptırın 5 doz toplam hamilelik sonrası ile toplam ben ilk doğumda sadece iki tanesini yaptırmıştım şimdi 3 tane daha olmam gerekicek 🙈 5 sene geçerliliği varmış bu aşının
Aysnrplt eraysegul bana erken yaptılar 17. Haftamda ve 21. Haftamda yapıldı. İlki iki gün kas ağrısı gibi oldu. 2.si o da olmadı rahattım inşallah ağrın olmaz canım 😊
BaharSefvan eraysegul ben de yaptırdm canım haftaya ikinci doz için gidecem. Hiç acımadı kolum. Kişiden kişiye değişiyo korkutma kendini🤗
eraysegul Burcuveburcum ben çok eskiden ortaokul yıllarımda yaptırmıştım sanırım. Ama 5 yıl geçerliliğini varsa ondan tekrar yapıyorlar sanırım 🤗
eraysegul Aysnrplt acaba benimkinde geç mi kalındı . Ben sordum bugün hemşireye yaptırmam gereken bir şey var mı diye yoksa beni unuttular resmen 🤦🏻♀️😅
lilamom eraysegul yok gec degil canim 17 den itibaren basliyorlar genelde 20 21 i buluyor yapmalari ben surekli gittigimden denk geldi 18 de yaptirdim simdi 22 olcam tekrr yaptircam haftaya
Tugba378 eraysegul iki doz yapılıyor ilk dozu olup bir ay sonra ikincisi. İlk günler koluna dikkat et bir yere falan gelirse çok acıyor üZerine yatma
Miniminicikkk eraysegul 23. Haftadayım bu gün ilk dozu yaptılar ☺️ Hiç acımadı şuan bir ağrı da Yok ☺️
Dilaranil Sağlık ocağındaki hemşireler 17. Haftanda yapalım demişlerdi. Bende doktoruma sordum 20.haftadandan sonra yaptır dedi 2 gün önce yaptırdım kolumda azıcık ağrı var ama geçicek tabi 🤗2.doz da 13 mayısda.