Buketkozak bende 11 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonum cok fazlaydı 3 doktora gittim ucu de bu enfeksiyonla cocuk düşer dedi 4 hafta yerimden kalkamadım ateş bulantı yaptı mecbur antibiyotik kullandim yine geçmedi 3 hafta peşpeşe kullandım hem ağızdan hem fitil olarak 8.haftadan sonra gecti cok şükür ama antibiyotik 3 gr 5 gr verdiler bol su içtim ve hakiki elma sirkesi kullandım halada kullanıyorum