Asporcee Merhabalar geçen hafta doktorum kanımda enfeksiyon var dedi esila diye Bir teste çıktı igm igg değerleri kritik seviyede çıktı. Toksoplazma diye bir enfeksiyon varmis ve bunun için adivite testi yaptılar yani enfeksiyon gebelikten önce mi sonra mı oldu diye bugün gittim sonuçlarımi almaya gebelikten önce olduğunu söyledi korkulcak bisey yok ama 3 haftada bir bu testi tekratlicaz dedi kafam karıştı böyle bi durumla karşılaşan varmi bebekleriniz iyimi lütfen yardım edin çok korkuyorum doktor benim içimi hiç rahatlatmadi 😔