Kelebegimmm maalesef öyleleri çok. eskiden kimse gitmiyormuş doktora o normal geliyormuş insanlara ama şimdiki gibi tehlikeler çoğalmamıştı o zaman. Şimdi vitaminsizlik, kansızlık, tiroid gibi önlem alınması gereken birçok şey var. Biz de her hafta gitmiyoruz ama ayda 1 de gidilmesi lazım sonuçta hele ilk zamanlar hepimiz o şüpheye düşüyoruz boş gebelik mi, dış gebelik mi diye 😐