Yareenn Kızlar 39+4 düm kac gunden beri bel agrım regl agrısı gibi agrım var doktora gittim 2 cm acıklık var dedi eve yolladı sancın cogalınca gel dedi ama hala regl agrısı gibi devam ediyor böyle birşey yaşayan varmı
Ayvehe9 Aynı ağrıları bende yaşıyorum ama 35+4 haftalığım daha belim kasıklarım karnımın sertliği bebeğimin toplanması
Yareenn Ayvehe9 haftan erkenmiş daha senin benım o haftalarda birşeyim yoktu ama kişiden kişiye değişir tabi
Yareenn Yasemincifci birşey sormak istiyorum burda okuduğum herkesi 2 cm acıkla yatısa almıslar beni niye almadılar acaba 🙈
Yenianne7 Yareenn Daha iyi ya canım sancını evde çek. Şahsen doktorda 2 cm açiklık var yatırcaz dese bana bebekte veya bende aksi bi durum olmadıktan sonra evime gelir sancımı beklerim 😊