DilanAtabey Arkadaşlar dün yazmıştm buqün sze bsey daha danışcam dün tahlil verdim beta hcg sonucm 2.0cıktı ama adetime 13qün var FOLBİOL kullansam bi faydasını qörürmüym sizce cvplarnzı bkliyorm🙈
Minik_Hanim DilanAtabey normalde folik asite hamile kalmadan 2 ay önce başlamak gerek eğer ihtimali varsa kullanın bence..
sydtns DilanAtabey hamileliğini sağlamlaştırmaz ancak eğer bebek varsa onun ihtiyaç duyacagı desteği sağlar iç birşey kaybetmezsin
DilanAtabey tugbalisan_ hani hormonlarmı bebeqn olmasnda katkısı olurmu dye dsündüm ondan bı soraym dedım sze
Busragunayy Haticeee DilanAtabey hamilelik varsa o zaten vardır hcg çoğaltmaz yani hamileysen hamilesindir
Deletedmom0036 DilanAtabey kız naptın zaten yumurtanın oluşması adetten 14 gün önce. Acele etme bu kadar yıpranırsın bekle adet gününü
Busragunayy Gebe kalmadan üç ay önce kullanman gerekiyordu ama şu anda kullan. gebe kalmakta etkisi olduğuna inanıyorum ve öyle bir şey varmış zaten Ama bence folbiol kullanma bana doktorum o çok fazla mgsi dedi onu daha önce düşük yada hasta doğum ölü doğum yapanlara veriyoruz dedi 400 mcg folik asir yeterli dedi bana bence onu içme
DilanAtabey Busragunayy aslında doqru diyosnz bna önerende düşük yapan bi arkadaşmdı bebeqi içnde ölmüştü dmekki doktor ona o yzden vermş bnm öyle bi drumum yk zten. Ozman kullanmıyaym ben cok tsk ederm canm😍
Mihrapozkann DilanAtabey folbiol mg çok yüksek bende 1 hafta kadar kullandım mide bulantısı yapti doktoruma söyledim mg çok yüksek ondan dedi başka folik asite folidoce başladım
sydtns Adetinize 13 gün varsa şu an ovulasyondasınız yaklaşık olarak. Kanda çıkmasıiçin daha çok var. Ama inşallah yükselir ben diofol kullandım daha az zararlı bileşen içeren bir ğrün 12. Haftaya kadar kullandım
sydtns DilanAtabey yani normalde adetinizden 14 gün sonra ovulasyon oluyo ben testle takip ettiğimde öyleydi. Bir kaç gün sürüyor spermin canlılık süreside uzun ya ilişki şansınızı kaçırmayın gün aşırı diye önermişti doktorum
DilanAtabey Mihrapozkann bnm aklımada takılan erken ypmama raqmen bu sonucn ckması normalde arastrdm baktm bu drumda 0'larda ckması qrekmiyomuydu ama bnde 2.0cktı ve henz 13qün var adetime sizce yükselirmi
Deletedmom0036 DilanAtabey ölçen aletin hatası olabiliyor bazen mesela bizim burda sağlık ocağında ne zaman kan versem 1.20 acilde veriyorum 0.100